امیرعبداللهیان: حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از تروریست‌ها در تعارض با امنیت منطقه‌ است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

امیرعبداللهیان: حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از تروریست‌ها در تعارض با امنیت منطقه‌ است

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با عدنان محمود، سفیر سوریه گفت: تجمع عناصر تروریستی در بخش کوچکی از سوریه و حمایت‌های پنهان و آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی از آنها اقدامی غیر سازنده و در تعارض با امنیت منطقه‌ای است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 10
کد خبر: ۱۵۹۹۰

به گزارش راهبرد معاصر ، به نقل از خانه ملت، عدنان محمود سفیر سوریه در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بین الملل دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، گفت: سوریه در مسیر تقویت امنیت پایدار و حفظ تمامیت ارضی به خوبی عمل کرده است و جمهوری اسلامی ایران به حمایت‌های خود از سوریه تا دستیابی منطقه به صلح و امنیت و ایجاد ثبات پایدار در این کشور ادامه خواهد داد.

وی همچنین افزود: امیدواریم هر چه زودتر سفرهای سیاحتی و زیارتی اتباع دو کشور از سر گرفته شود.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بین‌الملل در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به افزایش درگیری‌ها در ادلب، بیان داشت: تجمع عناصر تروریستی در بخش کوچکی از سوریه و حمایت های پنهان و آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی از آنها اقدامی غیر سازنده و در تعارض با امنیت منطقه‌ای است.

عدنان محمود سفیر سوریه در تهران، تحولات به وقوع پیوسته در منطقه را به نفع ایران، سوریه و جبهه مقاومت دانست و از تلاش های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران در برقراری ثبات و امنیت در کشورش و منطقه قدردانی نمود.

 

سفیر سوریه در ادامه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی ظالمانه آمریکا بر کشورش، اظهار داشت: موضع گیری‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال این تحریم‌ها بیانگر ثبات و اقتدار آن است.

وی همچنین اقدامات و مواضع نامتقارن کشورهای اروپایی به ویژه پس از توقیف کشتی نفتکش ایرانی در جبل الطارق را سبب بی اعتمادی سایر کشورها به آنها دانست.

عدنان محمود در پایان افزایش روابط و همکاری های دو جانبه و ایجاد شیوه های نوین همکاری های اقتصادی بین دو کشور را برای مبارزه با جنگ اقتصادی موجود ضروری خواند.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار